Wij doen ons uiterste best om u goed te helpen. Toch kunt u ontevreden zijn over De Tandmeester. Wat doet u dan?

Eerst doen: gesprek

Vraag bij een klacht eerst om een verhelderend gesprek met ons. Meestal lost dit al veel op! Wij stellen ons benaderbaar op en willen graag weten waar de schoen wringt. Op basis van uw ervaringen kunnen wij misschien uw probleem oplossen.

Tandheelkundig Informatie Punt

Werkt een gesprek met ons nog niet voldoende om uw klacht op te lossen? Het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) voorziet patiënten van onafhankelijke informatie over mondzorg. Ook kan een TIP-medewerker met u meedenken over uw mogelijkheden.

Klachtbemiddeling via KNMT-klachtenservice

Is het na uw contacten met het Tandheelkundig Informatie Punt niet gelukt om zelf met ons afspraken te maken voor een oplossing? Overweeg dan om een aanvraag in te dienen voor klachtbemiddeling bij de KNMT-klachtenservice.
Na uw aanvraag neemt een klachtenfunctionaris contact op met zowel u als met De Tandmeester. De KNMT-klachtenservice kunt u inschakelen omdat de Tandmeester bij hen is aangesloten.

Geschillencommissie Mondzorg

Wanneer uw probleem niet wordt opgelost met de hulp van de klachtenfunctionaris, dan kunt u uw klacht laten beoordelen door de Geschilleninstantie Mondzorg. Deze doet een bindende uitspraak over uw klacht.

Meld je aan

Aanmelden als nieuwe patiënt kan via ons online formulier.

Spoedeisende hulp

Heeft u een spoedgeval buiten onze openingstijden? Bel dan DIRECT 040-3111915. (tandartsenpost Eindhoven)